225 386 130 Servis a reklamace225 386 191

FAQ

V případě, že zařízení nefunguje správně, doporučujeme portály k řešení Vašich problémů.

AUTORÁDIA:
FAQ - Vy se ptáte, my odpovídáme ...
Bluetooth verzie 1.70

NAVIGACE:
Jak si opravit navigaci TomTom
Návody, Tipy, Teorie
Zákaznické podpora TomTom
Nahrání českého menu do PND Becker
Co udělat po zakoupení navigace TomTom


V případě servisu Vám nabízíme možnost kontaktovat přímo servisní středisko výrobce Vaší navigace. Tato možnost přímého kontaktu je pro Vás výhodnější hlavně z časového hlediska, bez problému komunikační bariéry:

Platí pro záruční a pozáruční servis TOMTOM: + 420 239 000 491. V případě mailové komunikace je třeba registrace / založení účtu:
TomTom, přenosné GPS navigační systémy pro automobily - Produkty

Platí pro záruční a pozáruční servis NAVIGON: support.cz@navigon.com

Platí pro pozáruční servis BECKER: marian@goclever.net, servis@goclever.cz


MULTIMÉDIA:
FAQ - Vy se ptáte, my odpovídáme ...

REPRODUKTORY:

FAQ - Vy se ptáte, my odpovídáme ...

SUBWOOFERY:
FAQ - Vy se ptáte, my odpovídáme ...

ZESILOVAČE:
FAQ - Vy se ptáte, my odpovídáme ...

AKTUALIZACE PRODUKTŮ / SOFTWARE:
Aktualizace produktů / Software
Firmware


Aby ste předešli zbytečným problémům, doporučujeme vyhnout se těmto chybám:

Pri zariadeniach, ktorých súčasťou je KÓD na jeho spojazdnenie, nezadávajte kód viac ako 2x, pokiaľ nie ste si istý, že kód je správny.Predíjdete tak zbytočnému zablokovaniu zariadenia.

Zosilňovače HARMAN/KARDON je potrebné umiestniť tak, aby bolo zabezpečené dostatočné odvetrávanie tepla. V opačnom prípade môže nastať, že zariadenie sa dostane do stavu PROTECT. Následne je potrebné zariadenie vypnúť a dostatočne vychladiť. Táto závada sa prejavuje opakovane pri umiestnení DVD prehrávača napr. na receiver. Okrem toho sa môže prejaviť závada aj na samotnom CD/DVD komponente a to v podobe sekania, preskakovania, mrznutia obrazu a zvuku.

U PND navigácii môžete mať pocit, že Vaša navigácia pomaly resp. vôbec neprijíma GPS signál. Dôsledkom toho môže byť spustenie PND v uzatvorenom priestore /budova,.../ alebo priamo vo Vašom vozidle, v ktorom sú pravdepodobne bezpečnostné, ochrané fólie na čelnom skle. Môže to spôsobovať vypadok signálu GPS.