Velkoobchod225 386 130

Servis a reklamace +420 2253 86 191

Informace o servisním středisku

Na všechny originální výrobky, náhradní díly a příslušenství, které DSI Czech dováží přímo od výrobců, je garantován kvalitní autorizovaný servis. Jasným důkazem spolehlivě fungujícího servisního týmu a jejich zodpovědného přístupu k práci jsou spokojení zákazníci, kterých stále přibývá.
Naše servisní středisko funguje v rámci Oddělení zákaznického servisu, které se nachází v sídle naší sesterské společnosti DSI Slovakia s.r.o. na Slovensku, jehož pracovníci jsou zde pro vás denně na těchto kontaktech:

DSI SLOVAKIA s.r.o.,  Letná 42,  040 01 Košice

Telefon: +420 225 386 191
E-mail: servis@dsi.cz
Pracovní doba: Po - Pá: 7:00 - 15:30

 

PŘEHLED SERVISNÍCH STŘEDISEK

ARIETE - záruční, pozáruční servis a náhradní díly PH SERVIS

DELONGHI / KENWOOD bílá technika - záruční, pozáruční servis a náhradní díly Seznam servisních středisek

GSEB / Tefal, Rowenta, Krups / - záruční, pozáruční servis a náhradní díly Seznam servisních středisek

ZELMER - pozáruční servis a náhradní díly Seznam servisních středisek

REMINGTON / RUSSELL  HOBBS – pozáruční servis a náhradní díly  KOFR – ELSPO

TOMTOM - servis zabezpečuje přímo výrobce TomTom


Řešení reklamací TomTom
Postup reklamací TomTom
Resetování kalendáře GPS satelitního systému